بانک اطلاعات فروشندگان گل کشور ![]() محتویات بانک اطلاعات فروشندگان گل کشور: این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 222 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند. این فایل، حدود 2202 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان گل کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1392 میباشد اگر فروشنده عمده گل کشور هستید. اگر بازاریاب عمده محصولات گلفروشی کشور هستید. اگر به فروش بیشتر فکر میکنید. بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید. کسب و کار خود را متحول کنید 1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید. 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید. 9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید. 10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید. |
بانک اطلاعات فروشندگان سیسمونی ![]() محتویات بانک اطلاعات فروشندگان وسایل سیسمونی کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 56 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند. این فایل، حدود 840 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان وسایل سیسمونی کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1393 میباشد اگر فروشنده عمده فروشندگان وسایل سیسمونی کشور هستید. اگر بازاریاب عمده محصولات فروشندگان وسایل سیسمونی کشور هستید. اگر به فروش بیشتر فکر میکنید. بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید. کسب و کار خود را متحول کنید 10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید. 9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید. 10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید. |
نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود ![]() این نرم افزار به مدت 14 سال است که در تمام کشور نصب شده و مشغول به کار میباشد و دارای امکانات بسیاری میباشد : |
نرم افزار شماره زن و فرم ساز ![]() این نرم افزار جهت ایجاد فرمهای مختلف از قبیل دفترچه اقساط فاکتور برچسب معمولی و آینه ای بارکد و ... و زدن شماره و تاریخ بر روی آنها کاربرد دارد که به چندین روش کارمیتواند این کار را انجام دهد : 1 - فرمهای مورد نیاز را توسط خود نرم افزار ایجاد کنید. 2 - فرمها را توسط یک نرم افزاردیگر مثل Word Corel Draw و ... ایجاد نموده و در این برنامه از آنها استفاده کنید. 3 - فرمها را قبلا توسط روشهایمختلف چاپ از قبیل چاپ افست چاپ دیجیتال و ... چاپ نموده و در این نرم افزار آنها را شماره بزنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در مراکز تایپ و تکثیر و چاپخانه ها میباشد اما بقیه افراد نیز بسته به نیاز خویش میتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند مثلا برای چاپ بارکد مهمترین قسمت این نرمافزار شماره زنی هوشمند فرم ها میباشد که در این روش شماره زنی به نحوی انجام شودکه نیازی به مرتب سازی کاغذها پس از چاپ به ترتیب شماره نباشد بدین صورت که شماره یک در صفحه اول شماره دو در صفحه دوم زیر شماره یک شماره سه در صفحه سوم زیر شماره دو و به همین ترتیب تا آخر قرار گرفته سپس مجددا شمارش از صفحه اول شروع میشود با این کار هنگام برش کاغذها با کاتر دسته اول کاغذهای برش خورده روی دسته دوم دسته دوم روی سوم و الی آخر قرار می گیرد و نیازی به مرتب سازی کاغذها که کار بسیار وقت گیری میباشد نیست ضمنا استفاده از این امکان اختیاری است. حالت چاپ اول (شماره زنی هوشمند) حالت چاپ دوم (شماره زنی معمولی)
لیست فرم های ایجاد شده میتوانید یک صفحه A4 را به 4 سطر و 3 ستون تـقسیم نمایید و طراحی مورد نظر خود را انجام دهید ضمنا میتوانید تـقسیم بندی را به نحوی انجام دهید که در همه ستونهای یک سطر فقط یک شماره درج شود و با رفتن به سطر بعدی شماره تغییر نماید یا اینکه در هر قسمت شماره جدیدی درج شود. سایز کاغذ به دلخواه شما و از سایزهای بسیار کوچک تا سایزهای بسیار بزرگ متغیر میباشد. درج تاریخ در فرمها نیز ممکن است مثلا در دفترچه اقساط میتوانید یک تاریخ اولیه را به برنامه بدهید و برنامه به صورت اتوماتیک در برگههای بعدی دفترچه 1 ماه (یا چند روز یا هر مقدار دلخواه) به تاریخ قبلی اضافه نموده و آنرا درج نماید. توسط این نرم افزارامکان طراحی یک فرم کامل در یک صفحه کاغذ یا چند فرم در یک صفحه به صورت سطری وستونی وجود دارد به عنوان مثال میتوانید فاکتوری در سایز A5 را طراحی نمایید و آنرا شماره بزنید یا یک دفترچه قسط که صفحه A4 را به سه ردیف مساوی تقسیم میکند طراحی کنید و هر سه قسمت را جداگانه شماره بزنید البته فقط نیاز به طراحی یک قسمت میباشد و فرم طراحی شده در قسمتهای دیگر به صورت اتوماتیک تکرار خواهد شد. نمونه فاکتور با جدول درج شده از نرم افزار Corel Draw امکان درج 0 پشت عددبرای شماره ها نیز وجود دارد مثلا به جای عدد 27 چاپ شود 000027 و به جای 2435 چاپشود 002435 که در این حالت طول کل شماره همیشه 6 رقم خواهد بود البته طول شماره به دلخواه شما میباشد. نمونه شماره و تاریخ 3 بخشی که روی کاغذهای از پیش چاپ شده شماره و تاریخ میزند. ضمنا پشت شماره ها 0 داردوزوایای چاپ نیز قابل تنظیم میباشد. |
بانک اطلاعات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور ![]() محتویات بانک اطلاعات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 246 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند. این فایل، حدود 3960 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1392 میباشد اگر فروشنده عمده فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور هستید. اگر بازاریاب عمده محصولات فروشندگان کتاب و لوازم تحریر کشور هستید. اگر به فروش بیشتر فکر میکنید. بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید. کسب و کار خود را متحول کنید 1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید. 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید. 9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید. 10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید. |